| 2008-07-11 |
| 2008 年 7 月 11 日 星期五 |
金日好忙囉((-3-))差D攰死咁滯..
11點到去到果到開工啦..
一企係果到就有幾條友過泥買書..
1點開始就好忙LU..
差D連飯都冇得食囉((-0-))
做到4點中於有得食飯..
食完就繼續做..做到9點先有得收工((-V-))
就放工果時成班人係到吹水囉..
所以金日都差唔多啦`好攰喇!!
唔打了`完!
PS`聽日去太子..呢排成日都去太子囉((-3-))
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 239 | » | |
|