呢幾日電腦壞左..想打日記都打唔到((-3-))
我都唔記得呢幾日做過D咩LU..
我只係記得去過太子交野..去左機場睇戲..去左踩單車..去左書展((-V-))
我記得自己做過D咩..但係唔記得左幾時做過囉..
金日同LW..TUNG去游水=]
11點幾起身..同TUNG..LW打左陣機就出門口去游水..
2點就到左泳池門口..同佢地入去..
游到5點幾就走了..跟住去左M記食野`
食完就返屋企LU`完~~
我地又諗緊下個禮拜玩咩了((-3-))哈哈XD!!
PS`依家攰到就泥死了((-V-))不過我愛游水=]
游水呢個運動已經陪左我好多年了=]