金日返3:00放5:00..
因為KY約左果到D人搞D野..所以要早D同佢出去..
點知岩岩上車先話果個人唔舒服黎唔到..
2:30到到左MK..行左1陣就上去學校..
學校又話要遲D先上堂..
等到3:35先有得上堂..
第1堂英文就TEXT囉..
我梗係唔識做啦..LISTENING果陣完全係冇聽過..
READING又唔識做..HEA下HEA下就放學LU..
一放學就打比呀TUNG..同佢由MK傾到返大埔((-.-))
岩岩去到個巴士站就有車了..所以好快返到屋企..
依家好想訓教..
就係咁啦..完`