今日又遲到喇..次次都係因為等{車立}而遲.\/.!!!
今日7點9先起身,,8點出門口..
去到太子就8點11到..本來仲趕得切嫁=3=
點知又要等{車立}..等緊果時見到自己班果個同學行樓梯上7樓=0=
其實我都有諗住跑上去嫁..無奈地我著住果對唔係波鞋= ="
最後搞到9點1先上到去..咁之後都係上下堂咁啦!!
小息果時..個個係到播歌囉..
小息完左..又開始上堂啦!!
上上下堂..丫邊個拎左D之前比佢偷影的相出黎比人睇囉.\/.!!!!
離曬大譜囉!!!勁*想打7佢囉.\/.!!!依家我就真係擺到明唔据你呀!!!!!!!!
由於MISS有D事..所以12點半就放..
放學..同D同學去左食LUNCH..
食完就去左機舖打機..正!!!
打到4點半到就走LU..
同個同學去搭火車..7點到返到屋企!!!
- 完........