LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-11-06
2008 年 11 月 6 日  星期四

呢排都好攰丫...

尋日11月5號..丫祉生日真係勁{高興}...攰到死左=]

尋日返2點..一起身果時1點3=  ="又仆住咁換衫出門口..

1點9去到火車站..KY打黎..同我講話班房冇人..原來佢去錯班房..真傻仔XDD!!

2點半先返到學校..但係個人都死下死下咁...完全係唔夠訓!!!上堂都OK啦=]

4點放學..比人拉左去唱K..用左140蚊係一間有冷氣但係好迫的K房坐左成晚=  ="咁就冇左140蚊呀..真係心痛死我啦=[

9點幾唱完就去左HIMMY屋企..坐係側面睇佢地打牌..最後唔識打果個輸5蚊..都算係咁啦..

玩到11點9先走..本來諗住搭巴士走..但係個個都搭火車..咁我又去搭火車=]

諗住搭小巴去火車站..點知又冇小巴..要行去地鐵站..但係又冇人識行去最近果個地鐵站..

幾經辛苦去到KOWLOONTONG又冇火車..又冇地鐵..最後打的返MK轉小巴返屋企..

1點幾就返到屋企..玩下電腦咁..搞下搞下3點先訓..攰!!!

今日返學真係既好玩又刺激..

今日返9點..

7點起身..打比呀熹叫佢起身..可惜佢今日都遲到XD!!

打完比佢我自己又訓返..7點半再起身=  ="

8點到就出門口..去到火車站..丫KING打黎叫我等埋佢地..

8點9到同佢地係MK洛車..再行過去太子..佢地行得勁怏..我要跟住佢地跑囉=  ="

8點11到左學校樓下..同佢地跑上7樓=  ="行左2層已經頂唔順..好彩丫祉係後面推我..唔係有排都上唔到去=  ="

咁樣行一行..命都冇丫!!!上到去勁暈囉=[

今日教整COCKTAIL=]

有D整左都OK好飲..但係有D就勁難飲XD!!

放學就去左食飯..食完就返屋企LU..

返到屋企HEA左陣就訓左..岩岩起身就打日記..係咪好開心先=]

PS`很喜歡這首歌..哈哈XDD!!!

hotcha - you are my best friend=]

與你在晚飯說心事
極度無謂隨便幼稚 
就算幾細碎變大意思

隨處嬉戲
載著我踏遍天地
就是疲倦仍是趣味
從沒顧忌 愛共你一起

不英俊 說話吸引
讓我不察覺會意外的合襯
何時緩緩地挨近 還是敏感

You are my best friend
是否不准許我暗戀你
不需拖手去接觸你
維繫彼此之間的詭秘
You are my best friend
儘管相戀失去了知己
超出底線共你一起
謠言一早不理

我怕悶你在我左右
混亂時候來搭膊頭
習慣緊貼我 你別放手

男生天性
約會女伴說不定
為奉承沒純屬友情
還未証實 我未夠清醒

想刻意 再被牽引
讓你不察覺會意外的合襯
何時緩緩地挨近 還是敏感

You are my best friend
是否不准許我暗戀你
不需拖手去接觸你
維繫彼此之間的詭秘
You are my best friend
儘管相戀失去了知己
超出底線共你一起
謠言根本不會理

You are my best friend
是否不應該去喜歡你
怎跟一般女友相比
誰及我這麼的清楚你
You are my best friend
或者相戀失去了知己
一天分手沒法一起
原來不捨得理性處理

You are my best friend
是否不應該去喜歡你
怎跟一般女友相比
誰及我這麼的清楚你
You are my best friend
或者相戀失去了知己
一天分手沒法一起
原來很想講愛你

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 239 | »