岩岩好1個禮拜冇打過日記..
呢個禮拜做過好多野..XD
本來諗住打返呢個禮拜做過D咩嫁..不過都係算啦..
因為睇住KAYIN同埋肥豪個日記我都記唔起果幾日做過D咩XP!
今日就刺激喇..同D同學去左佐敦的泰林..
10點半比肥豪叫醒左..
11點到就出門口..係火車站等肥豪同埋丫祉..
12點半到就去到泰林..我地去到果時文慧,,細MAX同埋細MAX個FD都到左..排第1個=0="
比果到D CAMERA影住曬..
同佢地排排下冇啦啦比呀熹拉走左..陪佢去左朗豪坊搵HENRY拎飛..
1點幾MIUMIU同SO冰都黎埋..
之後佢地有飛果D就入場..我同SO冰就去左商務睇書XD!
佢地買完..我地就去左出口到搵佢地..
個個都1袋2袋咁出返黎=]
去完泰林就同佢地食LUNCH..
食完就返屋企LU..
返到屋企就訓左=]
醒左就打日記..係咪好乖先= ="