哈哈..我黎打日記喇XD!
1116,,
冇咩特別咁啦=]
1117,,
遲到左-.-"
9:05係地鐵站..見到HENRY同埋LONG..同佢地等埋MIUMIU..
之後我同MIUMIU同埋LONG上去先..
跟住冇特別..上下堂..HEA下咁囉=]
放學同丫KING,,丫祉,,財政佢地去左大家樂食野..
食完又去左陪丫祉剪頭髮..同佢剪完之後又要陪佢去買禮物-.-"
之後又要同佢地去睇奪標..睇完就返屋企=]
返到屋企開始我的罰抄..抄到12點幾..攰!!!抄到手都斷.\/.!
1118,,
今日好早起左身..睇天幕下的戀人=]
12:50到就出門口..
1:10到去到火車站等丫祉同埋丫KING..
1:50到返到學校..
之後上下堂做下功課咁囉..冇咩特別=]
小息同文慧同埋SOE係樓梯到食杯麵-.-"
之後都係上堂咁囉..
HEA下HEA下咁就洛堂LU..
本來要返英文..後來都係冇返-.-"
同男班長同埋KAYIN去左朗豪坊M記食野..
1路食野1路傾下計咁囉..
食完又周圍行下..
9:30到就走LU=]
PS`比MISS懷疑份野唔係我抄..唔係我抄的話我就唔洗抄到12點都冇得訓啦.\/.!