今日生日啦..17歲喇=]呵呵~~~
尋晚3點幾先有得訓-3-"
點知轉個頭8點幾就比D SMS嘈醒左..醒左又訓返..9點又嘈..又訓返..10點又嘈..又訓返= ="
最後搞到12點先醒..
之後就換衫返學..
今日都係教下書..測下驗咁囉..
放學..同左D同學去左打邊爐..
食完又去左機舖到睇佢地打機=]
11點就走LU..12點幾就返到屋企=]
PS`多謝曬咁多位D生日MEG`=] 多謝TUNG,,SALT,,DOG,,可樂..KAYIN,,SHUM..同埋同學們等人=]{人太多不能盡碌,,}很開心的說=]