LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-10-29
2008 年 10 月 29 日  星期三

哈..我黎打日記喇`都係4日冇打者..

25,,26號都係冇咩特別啦..

都係留係屋企hea下咁囉..

27號,,

又係遲左起身囉!!!勁快換衫出門口..

臨出門口丫爸講左一句{次次見你出門口都係仆住咁出..好心你下次早d啦}

其實我都覺我次次出門口都好趕..但係呢個已經係我的習慣..

8點58分去左太子..等唔到[車立]..又要跑上7樓..跑到命都冇!!!

趕得切係miss上去之前上到去=]唔洗罰$,,ya!!!

今日測驗..唔係好識!!!但係同文慧一路傾一路做..得返1條做唔到=]

測完就都係上下堂咁啦..冇咩特別..

放學去左mk食lunch..食完同肥豪佢地去左機舖=]

玩到4,,5點到就同佢地去埋好景果邊..

去完之後就搭271返屋企!!!

今日就ok啦..

中於可以好輕鬆咁換衫返學..

1點到出門口..一洛到樓下就見到1個中學同學..同佢傾左2句就走去搭車!!!

上到車又見到另1個中學同學..撞返佢諗返起d野..

洛車..去地鐵站搵埋ky就上學校=]好奈冇同佢一起上學校了..

因為我成日都太遲返到學校..如果ky等埋我返..佢都要跑樓梯..哈XD!

上堂..都ok啦=]

放學..又同佢地去左機舖..玩左陣就返屋企lu..

依家去機舖仲多過去行街..oh!!!我變壞了`yo!!!

-  完喇..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 239 | »