哈..我黎打日記喇`都係4日冇打者..
25,,26號都係冇咩特別啦..
都係留係屋企hea下咁囉..
27號,,
又係遲左起身囉!!!勁快換衫出門口..
臨出門口丫爸講左一句{次次見你出門口都係仆住咁出..好心你下次早d啦}
其實我都覺我次次出門口都好趕..但係呢個已經係我的習慣..
8點58分去左太子..等唔到[車立]..又要跑上7樓..跑到命都冇!!!
趕得切係miss上去之前上到去=]唔洗罰$,,ya!!!
今日測驗..唔係好識!!!但係同文慧一路傾一路做..得返1條做唔到=]
測完就都係上下堂咁啦..冇咩特別..
放學去左mk食lunch..食完同肥豪佢地去左機舖=]
玩到4,,5點到就同佢地去埋好景果邊..
去完之後就搭271返屋企!!!
今日就ok啦..
中於可以好輕鬆咁換衫返學..
1點到出門口..一洛到樓下就見到1個中學同學..同佢傾左2句就走去搭車!!!
上到車又見到另1個中學同學..撞返佢諗返起d野..
洛車..去地鐵站搵埋ky就上學校=]好奈冇同佢一起上學校了..
因為我成日都太遲返到學校..如果ky等埋我返..佢都要跑樓梯..哈XD!
上堂..都ok啦=]
放學..又同佢地去左機舖..玩左陣就返屋企lu..
依家去機舖仲多過去行街..oh!!!我變壞了`yo!!!
- 完喇..