今日OK啦..都可以叫好好彩啦=]
12點9先起身..拿拿聲換衫出門口..
好彩趕到班車=]
係學校樓下撞到丫BEN..同佢一路傾一路返上學校..
上到去行過左課室- -"唔係丫祉出黎叫停我地..都唔知會行左去邊=3="
上堂..都冇咩野啦..正常得很!!!
小息..又同SO冰佢地傾計=]
小息之後上左陣堂..又試酒= ="
好難飲..但係個個都好似好鐘意飲咁=V="
放學..都係搭火車..冇咩特別!!!
- 完,,
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 239 | »