新一年喇!!!2009年到啦!!!
新一年梗係要有一D願望喇..希望09年真係做得到啦XDD"
第1啦..希望呢年真係可以儲返D錢啦..唔洗做窮鬼啦=]
第2啦..希望(秘密)哈XDD"
第3啦..希望呢年個個都可以開心啦!!!
好似有D病病地咁-.-" 功課仲係係努力當中"
講返上年先"12月30號...
返左西貢..開心的"
同班表兄弟姐妹玩得好開心...不過好凍=]
同佢地玩層層疊..打機..鋤DEE!
鋤DEE輸左轉人..表哥贏左比人打XDD"
之後去左食糖水..返屋企"
12月31號...
同班同學去左TST倒數"
開頭約人超級混亂!!直到出門口都係超級的亂"但係都係開心的"
同佢地係天寒地凍下食雪糕-.-"
等左2,,3個鐘就倒數=]
倒數完就行過去星光大道..玩下咁囉"不過都係食風多-.-"
HEA多陣就搭火車走"3點幾先返到屋企XDD"
08年`過去了..想改變的都不能改變!
09年`是未來的..想改變的一定能改變!只要不放棄就能變"
無事也想痛哭一場>>..!