今日ok啦...都係上下堂咁囉=]
開頭講書都ok悶xdd"最後果段時間教汁床...
6點到就放學...本來諗住返英文..
點知學校已經冇堂上lu=.="
咁同佢地企係個商場入面....搞左勁n奈都唔知去邊!
最後決定同long返大埔...大埔墟唔同左勁多=3="
同我走之前好唔同=]
同佢食完野之後就搭火車...d魔術真係好on9 xdd"
差d比佢fake左=.="幾時變左咁蠢?!?!?
返到屋企...嘈到pk= ="
ps`話左會表揚哥哥,,,我一定會做=]好在哥哥借份功課比我參考,我先可以順利做完份功課xdd"
好多野想打.....但係冇心機打同埋唔知點打起....
|