讀左9個月喇...未試過將d功課推到今日都未做...
月頭比既功課我依家都仲差好多未做...之前最多都係差少少...
今個月我自己都覺得自己個心散到冇可再散...
唔知點解自己會變成咁...
今個月自己d心情好似打風咁...時好時壞咁.....
5月重新出發!!!
<<朋友仔>>
最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
{就算盲都可看到 他跟你極好*我怎可比你好 }}
|