| SzE_0909 |
|
暱稱: SzE 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 不是水運會的水運會 |
分類: 未分類 |
一個不是水運會的水運會,,,
今日返到去,點完名就排隊,,
鬼知殺出一個雷暴警告,,,
搞到無端端企左半粒鐘,,,
返到位睇人玩True or Dare,,
竟然有人話ar Kam唔靚女'''
之後,,,按 timetable上課,,
I.S.繼續玩火,,,
P.E.玩killer&True or Dare,,
Chivas好變態,,問人地ge under-wearing係咩色'''
第六課,,class period,,
ar sir 確定3:30先放學,,,
超超超無奈lor~~
明明一早講明1:00pm放學架ma,,
出爾反爾,,無口齒,,,
學校無能,,校長無能!!!!!!
咁都唔緊要,,,
最重要ge係聽日要朝常返學####
將我ge安排搞到亂哂!!!!!
|
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
| 2007-09-23 |
分類: 未分類 |
hohoho耐無打lu~~
開始越來越覺得開電腦好煩'''
我臨我遲D一個月都未必開一次電腦]]
慢慢覺得時間過得好快,,,
早上返學,,好快又放學,,
跟住好快又返左五日學,,放2日假,,
2日假眨眨眼又飛走,,又返學,,
日日不停咁重複,,,
開始厭,,,
唔想返學,,,
而且,,
F.2又無F.1咁好玩'''
D老師又....
唉~~~~ |
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| 2007-09-12 |
分類: 未分類 |
今日睇報紙,,,
原來迪迪尼已經開左2年,,,
主要ge收入唔係門票,,,
而係D水,雪條,零食,,
我覺得迪迪尼應該改做迪迪尼小買部.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------
今日落去排隊,,
差D遲到,,好險,,
跟住,,
上堂,,,發夢,,,
上堂,,,發夢,,,
上堂,,,發夢,,,
上堂,,,發夢,,,
到左I.S.,,,
唔知邊位{好同學}係我張凳到簽名,畫勁多哈哈笑送被我.....
最重要ge係王思明竟然鬧我....
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭@.@
上英文堂,,
當JUN JUN講到佢ge歲數時,,
我只不過用左包含左小小八卦ge眼神望住佢,,,
咁就被人鬧....... |
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| *Monday* |
分類: 未分類 |
今日返學,,收到一位新識ge2A同學ge祝賀,,,
中文,,已經第三堂,,ar sir淨係掛住上至天文,下至地理,唯獨skip左個中文.......
數學,,,處理班務,,,2句一頁,,20分鐘教左2X頁,,
IS,,,玩空氣,,超低B.....
PE度高磅重,,,163cm&4Xkg(太重不便顯醜),,
LUNCH,去對面買腸粉,超咸~~
英文,,composition.....
中二過左一星期多,,
好掛住F.1教ge 老師,,,
yip yip,mr yeung, miss lam&miss miu,,,
淨係唔掛住HOHO,,,kukukuku~~~
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 生日快樂~ |
分類: 未分類 |
Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to myself,
Happy birthday to me!!!!
好野,,又大一歲嚕~~
其實,,我先係今日生日ge...
不過,,真係好多謝你地~
因為今年係唯一有咁多人同我講生日快樂!!!
真係好開心,,好難忘啊~~
多謝哂!!!!
|
|