SzE'''s dA!rY


個人資料
SzE_0909
暱稱: SzE
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
月 曆
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新日誌
2007-10-14
2007-10-08
不太適合我的2A""
不勞而獲$3100
中秋節快樂!!!
日誌分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 393
搜 索
RSS Feed

2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


hohohoho開心!!!! 分類: 未分類

 今日hohoho開心,,,

因為終於有人記得我ge生日,,(除左我屋企人)

以前小學,因為我ge生日係9月,,,

個個都掛住開學D野,,,

so,,無人會記得我ge生日,,,,

好難得今年竟然有人會記得,,,

仲第一次收到生日禮物,,,

我咁大個都係第一次!!!

我....我真的好...好感動.......

多謝哂!!!!




2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


2007-09-04 分類: 未分類

今朝落雨,唔使morning assembly,八點半先點名,又多五分鐘玩

一二堂班主任堂,講完晒野就叫人出去講暑假做過D咩,冇我份,chivas俾ar sir屈咗出去,,,

第三堂Wisdom開社際大會,我係班房到喪笑.....

第四堂個CL ar sir入咗黎,冇人知道發生咩事,冇人理佢,,,

五六堂中文,個ar sir好肥,講咗好多人生道理,,,,

lunch去左食腸粉&咖哩魚蛋,,辣到死死下.....

下晝入hall,講完升國旗又唱國歌,一個老師講完又到一個,搞到四點幾先放學。




2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


9月3日*開學??? 分類: 未分類

 今日開學,,,

但係個感覺唔係咁實在,,,

個人浮浮下,,,

返到school睇扯旗仔,,,

入到課室,,ar sir唔開燈,淨係一味講廢話,提醒我地記得搞鬧鐘......

過左半粒鐘先知佢叫王永倫(教maths),,,

之後選班長,,溫子晴&me被人擺上檯,,,

我做財政,,2A有難.....

入hall聽訓話同溫馨提示,,,

放學同(2R)去買書,正豐&三聯都無.......

 




2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


2007-09-02 分類: 未分類

 明天.......................惡夢的開始!!!




2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


2007-09-01 分類: 未分類

今日看電視時見到人地係到造衫,

突然興致大發,,,

自己用左4粒鐘造ge衫,

 

滿不錯吧?!俾D意見吧!!!



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »