| SzE_0909 |
|
暱稱: SzE 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
| hohohoho開心!!!! |
分類: 未分類 |
今日hohoho開心,,,
因為終於有人記得我ge生日,,(除左我屋企人)
以前小學,因為我ge生日係9月,,,
個個都掛住開學D野,,,
so,,無人會記得我ge生日,,,,
好難得今年竟然有人會記得,,,
仲第一次收到生日禮物,,,
我咁大個都係第一次!!!
我....我真的好...好感動.......
多謝哂!!!!
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 2007-09-04 |
分類: 未分類 |
今朝落雨,唔使morning assembly,八點半先點名,又多五分鐘玩
一二堂班主任堂,講完晒野就叫人出去講暑假做過D咩,冇我份,chivas俾ar sir屈咗出去,,,
第三堂Wisdom開社際大會,我係班房到喪笑.....
第四堂個CL ar sir入咗黎,冇人知道發生咩事,冇人理佢,,,
五六堂中文,個ar sir好肥,講咗好多人生道理,,,,
lunch去左食腸粉&咖哩魚蛋,,辣到死死下.....
下晝入hall,講完升國旗又唱國歌,一個老師講完又到一個,搞到四點幾先放學。 |
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 9月3日*開學??? |
分類: 未分類 |
今日開學,,,
但係個感覺唔係咁實在,,,
個人浮浮下,,,
返到school睇扯旗仔,,,
入到課室,,ar sir唔開燈,淨係一味講廢話,提醒我地記得搞鬧鐘......
過左半粒鐘先知佢叫王永倫(教maths),,,
之後選班長,,溫子晴&me被人擺上檯,,,
我做財政,,2A有難.....
入hall聽訓話同溫馨提示,,,
放學同(2R)去買書,正豐&三聯都無.......
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
分類: 未分類 |
明天.......................惡夢的開始!!! |
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
| 2007-09-01 |
分類: 未分類 |
今日看電視時見到人地係到造衫,
突然興致大發,,,
自己用左4粒鐘造ge衫,↓
滿不錯吧?!俾D意見吧!!! |
|