T0TKAKA : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
傻婆
 
 
 

                 講d野俾你知


暱稱: 傻瓜
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
                最 新 日 誌
2007-02-28
2007-02-23
2007-02-14
2007-02-13
2007-02-12
                     鐘鐘
             由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
               訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
              我 的 好 友
              我 的 連 結
我xg
阿迪xg
阿樊xg
培焙xg
RSS Feed
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天
   
2007-02-06

今日早讀個陣~迪''囉''左添~

不過好好笑~迪咁乖到俾阿sir叫~

唉.......不過我知佢冇傾計既~

跟住i.s堂~培焙有d唔開心~

不過都冇咩事啦~因為有個傻仔~

仆左係到~哈哈~笑死我啦~

跟住都冇咩事發生~

lunch~跟住放學~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天
   
2007-02-05

今日返到學校~唉......

第一堂就俾人捉條吠~(唔知係唔係咁打)

不過算啦~日日都會俾人捉嫁啦~

sorry~陳永耀~唔小心講左去黎~

lunch~唉.......

培焙~冇得落去~

跟住就叫羅俊文~指d野俾我睇~

不過佢係咁話我玩野~

咁我真係睇唔到呀嗎~你又唔係唔知我近視~

衰人~不過算啦~唉.......

上到去~3堂都係唔想上既~

可憐........

地理~超慘~俾岑xx拔左條頭髮~

唉........好痛呀~

白癡嫁~係咁係到笑~(講緊我呀~)

放學又係~係到笑~

好開心呀~樊樊唔洗去啦啦隊啦~

可以日日一齊走啦~

去到門口~見到阿迪~

咁就一齊行啦~

一路行一路笑~

笑到傻左~哈哈~

跟住去左買雪糕吃~

一路行一路講笑話~超白癡呀~

行到去天橋~見到sun boy's~好靚仔喎~

跟住就返屋企~^^

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天
   
2007-02-04

唉.....今日好遲先起身呀~

因為尋晚好夜先訓~

點解咁夜訓~

因為整左蛋糕仔啦~

不過我只係吃左d咋~

就俾我阿哥同家姐個仔吃哂~T^T~

慘........冇得俾其他人吃添~

唉...............

聽日要返學~唔知做咩好呢~

唉..............................

想問下大家知唔知~

成績表洗唔洗交嫁~

如果要請留言呀~

THX..........................

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天
   
2007-02-03

今日派左成績表啦~唉.....

成績ok啦~我自己覺得~^^

平均分~(f)~唉.......

全班~12/41~

全級~94/196~

都ok啦~miss都冇咩講~

不過叫我做d作業~

我先唔做呀~傻的~

操行~b喎~哈哈......

唉......最慘就係等左好耐~

不過都我個陣就好快講完~^^

跟住同媽咪~一齊返屋企~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天
   
2007-02-02

今日有p.e堂呀~不過冇得上~

因為miss周冇返~點解咁耐都冇返既~

唉.......好想上p.e堂呀~

中文堂~男班長好努力咁睇書~

i.s堂~火...................

本身做實驗~跟住去左玩~

搞到迪發火添~sor............

跟住好驚啦~未去返培焙到囉~

不過玩水~真係好好玩~^^

冇啦啦有個白痴仔走個黎整我~

已經唔想見到佢嫁啦~仲要整我~

你低能嫁咩~死人羅俊文~

搞到我個頭同件衫濕哂~僧死你呀~

lunch~迪話有人要打佢(羅xx)~

開心到呀~不過都冇事發生到~

無聊~做咩唔打佢喎~

不過後來我都玩到好開心~

仲傻左添~因為思發生左d野~

笑死我啦~哈哈............

放學~可憐的我~好耐冇自己一個走啦~

慘..........自己一個搭車~自己一個返屋企~

唉...................

*尋晚on到msn啦~

不過俾人add錯左我~

仲要話我煩~同你講88傘~

咁你話add錯左我~

咁未冇野講囉~咁冇野講~

當然會講88嫁啦~

我有禮貌先講咋~

如果唔係都唔理你啦~

痴線嫁咩~嬲死我啦~

不過好采有迪迪~肯聽我講野~

真係好thx你呀~

*唉.........

聽日係家長日呀~

唔知miss會講d咩呢~

不過講咩都好啦~

對我黎講~冇所謂~^^

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »


http://file.qooza.hk/userfile/3/5/167935/BB_-_%B0%DB%B0%EA%BAq.wma