| |
|
講d野俾你知 |
|
|
| |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 鐘鐘 |
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
 | |
 |
2007 年 1 月 17 日 星期三  | |
|
|
今日有p.e堂呀~好好玩~不過落雨~
所以去左禮堂~好"囉"呀~唔識開波~真係慘....
話學就學到嫁咩~不過我都會努力~做都最好~
嘻嘻.......
董仔d野~唔知大家知唔知呢~
我知道d啦~唔知佢有冇事呢聽日~俾人打好痛嫁~
數學堂個個都不停做呀~做呀~
因為一定要交左功課先走得~
點知俾阿sir玩~打鐘後~佢話可以聽日交~
真係火到爬左係到~不過我唔會叫阿sir去死既~
因為我係好學生~哈哈~
| | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 16 日 星期二  | |
|
|
今日day3要週會~唉..................
煩~我地班俾人鬧呀~仲俾miss留左一陣堂鬧添~
唉............好"囉"呀~
*愈黎愈發覺串人好好玩~
哈哈~傻的人~
(話我自己傘~) | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 15 日 星期一  | |
|
|
今日返學啦~好眼訓呀~堂堂都眼訓~
不過有人唔俾我訓~真係衰呀~
lunch打波波呀~好好玩喎~
yeah................
*不過串人仲好玩呀~
哈哈~唔知大家知唔知我講邊個呢? | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 14 日 星期日  | |
|
|
今日本身唸住唔出街~不過我個fd打黎叫我出去~
所以就出左~去到香港仔~佢話要去赤柱做報告~
唉......俾佢激死啦~
搞我咁夜先返屋企~累死啦~
聽日要返學啦~有d唔想添..... | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 13 日 星期六  | |
|
|
今日冇出街~
因為唔想出~
日日都唔想出~
返學個陣想放假~
放假想返學~
因為想同d朋友一齊~
唉..........................
希望快d見到我學校d[fd] | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|