今日哩個平安夜係我十幾年黎過得最吾平安. 今朝本來都好地地. 剩係同福娃,豆釘,肥仔同琳打啤. 六點幾各自散水. 我去左六數搵何達,山哥同祥仔. 個天一黑惡夢就開始發生啦. 我,祥仔同何達竟然係半個鐘頭內比龜逗左兩次. 唉.我都冇野講啦. 我只係講左句如果我今晚再比龜逗多次. 我個名就倒轉寫. 之後我地去左火車站打啤. 以為再冇事發生啦. 點知到左十點幾. 我老母打比我發哂老皮咁要我交人. 搞到我即刻冇哂引. 咁都叫做平安夜牙. 你地不如夾錢送個平安鐘比我吧啦.