一早起身'
芬比左魚湯粉比我媽媽'
正點'
跟住芬`我and2出左去方糖熊戈度問下係咪有得學整蛋糕戈d'
哇-有呀'
我問下芬佢地學吾學'
芬要下個月先學得'
2就吾比學'
跟住佢地同我返屋k拎$v$
happy'今個月媽媽生日吾整比佢食'
好吃的
我自己都食左'
好好吃'
-------The End cm plzzzz------
好辛苦呀~!=]
戈隻蘂水真係好難頂'
救命呀'
超級難飲'
飲到2+都未飲完'
飲到我真係happy'
無論我飲幾多次飲黎飲去到好似仲有甘''
唉唉唉''
我要努力打死戈d病菌先得'
吾要再飲戈d蘂水'
hoho'睇住黎啦''ha'=]
今朝食蘂差d比d蘂整死我'
超級多蘂-v-'
吾係講笑'
中午放學同2一齊搭巴士'
返到屋k食左粉'又食蘂'
e幾日食蘂多到物甘'
好憎你呀蘂'
6點鐘到返到屋k沖完涼'
哇>3<好舒服' so happy'-!
食飯la''
哇哇哇'>333<媽咪煮飯'正點'ho=]
但係食完又係戈個動作'-v-'
食蘂'
食食食食咩呀'
好難食'
哼'
---------The End cm plzzzz---------