日日於事''
今朝6點媽媽叫左我起身'我係就係廳到不過眼都未開點起?'
訓到Lok雯打比我叫我起身戈陣係6點半'
我又訓'ah敏打比我問我一吾一齊返學'我係度諗'下?返學?幾點呀返學?
甘我咪立即睇下幾點'原來已經6:53我立即同呀敏講吾啦我2+先起身'吾講啦我要整野'-! -v-'
好快ge時間整好野立即塔車去搵芬一齊返'去到差1分鐘自到7:30'好快呀我 '哈 哈 哈=)
買早餐戈陣見到司徒同佢個fd一齊返'佢條女就係後麵'好似做跟班甘'-v-佢超衰'
返到學校la'第1時間去搵Miss'傾計傾到上堂'-v-'
返京到課室'立即收功課'
上堂好悶'
到左PE堂要跳高-v-'吾識'
到左中午同Miss.2.歐陽一齊係學校食飯'
不過等左好耐先有麵食'-v-'
人地返黎都未食晒'-
吾緊要我好努力甘食左'
到左放學la'一陣就走左'
廳日'1D對2C'賽bo;
1D+油呀' winVwin '
win左就係強者'強吧-0-'
不過好可惜我廳日要補習'不過我都會黎睇'
+油呀'吾好再比xx華落場'
佢好炸'-
+油呀'-
------The End CM plzzz------
|