好開心牙'
考完試la'
媽媽買左will比我la'
開心都爆炸'
嘻'
我吾想去lor成績表牙'
我會接受吾到留班e個事實"
^^'
所以決定吾去la'
係la'
希望今次轉校成功la'
注:癩k-i'千其吾好嬲牙'我今日係吾知去bi先吾出炸'@你msn又吾應我'
我會驚的'下次送返咸蛋超人比你牙''嘻'
係咪想激死我牙下!?''
撞車仲話好小野''
我見到都心痛la'
真係牙'
叫人吾好哭'
你教我lor'
吾擔心就怪牙'
吃死我la'
庫你仲玩''
一陣仆左落黎甘點牙'
仲係度扮馬騮'
T-T