今日又6點幾起身身..X)
哥豬豬話會7點上MSN,,,
等丫等..-V-發毛啦禾"
結果佢8點3先上WO,,,,哥時真係有D嬲囉"
=V= 不過佢S!禾的哥豬豬..禾點會咁易嬲WO" 係咪!?
-V-反下佢,,話禾嬲,,佢又氹返禾"!!呵
\3/佢話想聽下禾把聲*V*'
俾左屋K電話佢,,,,=W='
搞左好耐佢先打黎'''
結果好似佢個FD打黎的"!!{好似}
-V-禾地3個傾左一陣..,,,
佢個FD 囉左哥豬個電話黎聽- 3 3 -'
憎屎佢哇"呠"!!!!!
搞到禾MO得同哥豬豬傾計'''
之後就發生左一D事NA"{想知..XD問禾吧}
禾嬲得制CUT左線,,,,頂'
好憎佢個FD囉"!!!!
=V=結果禾連哥豬豬都嬲"!!
哥豬豬係個論壇到好似個傻佬咁樣,,-W-係咁叫禾5好嬲,,
哥時禾鎖左佢MSN,,佢同5到禾傾計"!!
=V=佢就叫禾的愛人RAIN叫禾去新世代個聊天到”
*#*係到傾丫傾'
=W=最後..佢氹返禾LU" HAHA
=V=禾仲記得佢哥句
[禾可以為左妹豬成世5溝女,,只係同妹豬一齊]XD梨做5做先
^^跟住差5多1點,,食飯飯LU",,
食完,,,上左一陣,,,2點幾"
哥豬同禾HI 禾咪HI返佢囉"
傾左一陣,,佢話要走NA">V<
巧5捨得AR",,,,,'
跟住有人係到震禾' =V=佢個MSN
傾左一陣,,,發現左佢5係禾哥豬豬,,,係哥豬個FD黎GE"
頂,,,,仆佢個臭街-V-'!!
呃禾,,,,,,愈黎愈憎佢,,
最後,哥豬話佢去左洗頭,,,
佢個FD就囉左黎玩-333-
食屎啦..佢個FD" 呠'
最後..>^<哥豬真係走左'
5知點解有種5知點GE感覺=333= '
巧掛住哥豬梨AR"!!
跟住跟左啊MA去左美好=V=,,買左D野..就返黎LU"
就係到打日記..*W*' 好累AR"
打住咁多先..X)
某某人,,,今日S!第14日NA"!!
|