| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
| 今日放假XD"YOYO |
YOYO"今日放假"正AH"
仲有兩日就考完試NA"!!XDD巧開心
聽日考文法,,,,,物理"
XD很努力地溫習喲"!!
大家都要努力AR HOHO
今日傻左,,,7點先起身-33- ''
係咁打機",,,,臭飯又味起身WO"=33= '
悶屎人了哇"!!!巧彩有一班MSN GE人陪禾傾計"
巧開心喲" 又識左D FD" HAHA
大家要記得多D上黎留言AR"!!知5知AR"?
唉,,禾哥班朋友點解會搞到咁+"??
點解,,話曬大家都算識左好耐,,
一齊反..反得好開心""!!
就係因為哥D少少GE誤會"
搞到E+咁樣!?,,,,
梨地可5可以好返姐"!!!???
真係5想見到梨地咁樣AR"!!*V*
禾想好似以前咁...反得咁開心AR"
大家都係朋友仔黎+MA"
HAHA XD
成日都俾人話禾傻=33=
-V-禾就S!傻的 梨吹咩
今日係第10日"!!!一個月的限期希望快D過去NA"!!
>V<'禾每日都會係到數緊+"!!
|
| 刊登時間:2007-06-14 11:57 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
| 補返尋日哥日先" |
=3=' 尋日超無奈"
溫錯書" 英文一定5合格+啦"=33= '
跟住又用左1個中睇左臭飯個BLOG
5巧咁5開心啦”臭飯
仲有禾地班臭臭一族係梨身邊+MA"
點解要咁對禾WO"!梨明知同佢MO可能
點解5肯放底佢AR"?
佢大過梨咁多"點解,,點解T^T
5通禾唔夠佢{好}
係咪AR"?
禾個心真係好痛AR"!
見住梨咁樣,,唉
打住咁多先啦
=VV=太懶了
大家都係朋友黎+MA" 係咪先"!? 禾真係5想梨地搞成咁AR"
搞到咁薑!! 有問題就要講出黎..5好收收埋埋啦
><"禾真係好想梨地好返AR"!!
PS:某某人*記得MA"!?今日係第9日AR!>U<
[\\等待梨的第9天__]]\* |
| 刊登時間:2007-06-14 09:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|