今日好早起身 7:45起左身 買左個包加野食就搭mtr去柴灣 諗住等埋臭雞同鉦
點知佢地仲係home 打左俾夢維...同佢等埋龜德一齊搭小巴去藍灣,,,點知去到
好多人{小醜 鉦 terry 龜德 維 雞 加匡 禧 傑少 德少 僑 轉場踢} 去到鐵籠踢...
好辛苦..踢到12點幾走人 同德少 僑 terry傑少去左提錢 then買野食 同德少 僑
搭的士去skw買bag 買完趕返home換3補習 補到6點幾 返home 好累