今日我係盧惠珊樓下等左佢好耐..唉唉**次次都係咁..-/\-
番到學校冇耐..就搭車去博物館啦''
去到果度超悶囉..跟住mAN同其他人..行黎行去..咩都冇做過..
MAn佢地盲係咁抄野..悶到爆牙**
跟住就搭車番學校..係嫁車到好想嘔''d糖係之前食嗮..
心怡張比heI佢粒糖比左我..BUt佢自己都好想嘔..
thz牙心怡..
d老師都痴嫁..比咁多工課''做死人咩..= , =
放學又要練舞..好累牙..聽日放學義工小組去老人院..
好柅快d牙..>vvvv<'

i loVE YOu
|