今日都幾早起身''
冇幾耐我姑姐就黎左..
諗住同我地行街..{係我牙妹叫仔佢番黎}
佢之前同我講過下..我同佢講話我比佢累死..
因為我測驗成績唔好''佢會話我嫁
我都唔明佢D完績仲衰過我''
WHY佢唔驚''原來佢係電話度以經話左..
我姑姐黎到冇幾耐..就開始話我牙妹''牙妹就係度喊''
聽到D喊SING都驚''可能佢話我牙妹話到好累..
So竟然冇話我wo* 曾係太好啦''
佢走左之後我就同我牙mA去食野''好冷牙..跟住行下行下就到左大眾..
見得閒就入去睇睇有咩書好..
最終買左本書''好好睇嫁..
想再買多幾本..But冇野錢lu*下次先再買過''>v<
我改左個板啦..大家多D牙..得閒再整過''
今日打遍野曾係好長牙..手都軟哂..**
今次11定要留言比我牙..我咁伸苦打..

|