♥♥5.31.2008.(星期六)(Saturday)♥♥
Tittle:新QOOZA 
um...本小姐我今日夜晚
黃昏時份果段時間啦!!...
大約6點鐘~7點55分呢段
時間丫.本小姐我今晚覺得
無聊得滯,我就試下上網上
QOOZA個網站整左個新日
記新QOOZA出黎喎!!...XD"
本小姐我今晚覺得我自己呢
一個新QOOZA呢,我第一次
試下整,試下用,個種感覺唔
錯,幾好喎!!...仲好正添喎!!...
XD" hee^^ ...同XANGA完
全冇咩野大分別添喎!!...XD"
不知幾好呀!!...完完全全係超
正非常之正囉!!...XD" hee^^
今晚打住係咁多先.下回分解吧!!
----------------THE END---------------
P.S.CM丫.唔該!! THX!! XD"
|