既然已經開始淡了,就由它吧!我們還會是朋友嗎,順其自然吧!
要知道花了時間去築牆,都要有一定的時間去拆卸,當然是愈快愈好,
但也要顧及安全吧!
同前後左右friend d,原來後面果個都kai嫁禍,上ENG勁搞gad!
笑死我同雯la!Miss Lam 教,so 鴨比呢!羅嘉麗都幾好人,算係
咁la,林英廣教數,想死呀,搞唔明,隔離果個勁到死,串我話唔知點教我呀!
小測爆差,15分,好好笑,我同後面果個講死la,小測可能又得10分,佢笑law,
surf you right la,俾林英廣話,佢答佢係度扯蝦,笑!死la,都唔知坐係呢個位,d智商
會唔會低d嫁?
我明明已經唔鐘意你嫁la,但一見到你,就好想避你,死la,仲要同你一班,
點算呀!我真係對你一d感覺都無,唉,還是算吧,這已成過去了,喜歡便是
喜歡,總會令人麻木的,但我想說的是:現在的我十分清醒。
我當你係朋友,你就咁出賣我,你係咪人黎嫁,之前件事我唔再ANGRY 你,
而家你又係咁,我向來最重視FD,你就要傷我,你真係好過分,報仇,報什麼仇呀,
你成日以小人之心度君子心腹,唔辛苦嫁!
對於過去的事,我選擇遺忘,把一些日誌刪除了,可能會令自己的負擔少d...........