每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


九月初八 滿足 分類: 未分類

農曆在我們的後生仔中
通常都不被重視
但反而我…..

多謝曾跟我祝賀過的朋友

 今天…
收到米二送我的禮物…
係一只xo的杯…好漂亮…
非常鍾意…多謝親愛的小米^^…
 
 
多謝…超超…
他也有送了兩腷畫…(新曆時送的)
主題係: tk長尾巴的日子…(意思是生日)
         
 
多謝旦旦的金句..
真慶幸能與她做朋友
 
多謝木莓的古文
和她做一輩子的朋友
也不足夠
 
多謝小潘的禮物.
很9前已送了…
畢業禮…果只E唷…
說好了它就是生日禮物
 
多謝舊A班的女生..
今日超大聲超齊咁
說了句生日快樂…
把我嚇跳了…哈…
 
豪哥擺晒烏龍…
整到錯晒…
算..饒了他..哈…
 
至於----LELALA同多啦A夢…
哎唷….失望了…我首生日歌呢…哈哈…
 
丫鍾更更更加吾使講…
直程忘記了…
問她慚愧無?
答曰::無…(她當時還未醒起是什麼日子)
 
新曆的生日過得不開心….
到左今天的農曆生日…過得幾平凡…
但係到左今日夜晚…終於收到了
我夢寐以求的東西…(但不用錢買的..)
多謝榮榮….^^
好開心…好滿足啦…
<無相供應>,,(搞神秘麻..ah)
 
 
今年…
我沒有出聲…其實…我
最最最想收到的就是生日卡…
不是普通買回來的那種…
是從電腦自己設計加工的那只…
曾有幾位好朋友在生日前應該也收到我整的生日相片卡吧..哈…
我會選一張美美的圖片…or自己畫
加上生日者的動人照片…
再加上我的祝福語…
成為一張獨一無異的圖片…
再從網路途徑發送給此人…
很費心思喔….><”…
但竟然無人整比我…..嗚…
不過超超佢做到我一半的想求^^...
 
豪哥因為上年送左我一張...
所以今年饒了他...
不過好求其但我都好中意...
 
 
睇睇先…回想下…我今年整過生日卡俾邊個呢??…
好似有送過俾…旦旦…豪哥…關公…多啦A夢…等人…
張張我都好比心機整…整到佢地個樣好低死…
都吾知佢地仲有無保留住呢?





訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


米米 於 2008-10-09 10:26 PM 發表:
當然囉 -v-
kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TK_ 於 2008-10-09 12:51 PM 發表:
多謝你地呀..我好開心ar..^^

小米:你諗得好周到wo..^^...
係a..係咪我影相的技術好好呀..^^

超超:..對喔...有份出鏡..哈哈..

sophie_lni:...又多個新客仔呢^^..叫我大嘉姐??...諗吾到你係邊個添..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



米米 於 2008-10-07 11:13 PM 發表:
-口-"
望番保溫瓶哥張圓
我以為個保溫瓶係到照緊鏡-_-"
做咩會有2個一大一細ge XO
點知,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sophie_lni 於 2008-10-07 07:40 PM 發表:
大家姐生日,我地邊會唔記得wo~kaka~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



超超 於 2008-10-07 01:15 PM 發表:
我哥2隻都有份上鏡^^~
無計la..tk大大生日ma!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2008-10-06 11:46 PM 發表:
個保溫瓶係特登揀比你架-v-"
冬天就到啦..
d熱野放入去冇咁快涷
咁你個胃又唔怕涷親啦

哈哈
恭祝你生辰與天齊
慶賀你生辰快樂
年年都有今日
歲歲都有今朝
恭喜你 恭喜你

生日快樂喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言