第一次去深圳, 人生路不熟,好采深圳人都很友善.
雖然擺左好多烏龍....但最后都安全到達 
我們入住 茵特拉根瀑布酒店.. 放低行李后,,就去左大俠谷玩
印象最深刻都係木質過山車!!!!!


我地第一眼見到都會說: 哇, 穩吾穩陣GA !!! 木尼GA 咋 WO!
不過很安全,好好玩!! 
入住酒店果陣..送左兩張劇票,,去到演出地點...點知...
因為台風登陸, 取消演出,,,,, TMD 耍我們嗎? 送票給我干麼...
第二天,去左茶溪谷...
這里觀光比較多,,最想玩氦氣球...只要$20就可以飛1次了..

點知..又因為天氣問題,,停了..
我地真係去得吾合時...我要去多次!!
|