每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


幸福的中午~ 開心 分類: 未分類

ahah"...無啦啦緊急召開第二次大會"..仲以為發生咩事~~

果晚好突然..我仲以為係講笑"...原來係去食飯....ah..

 好期待今日中午去見下我親愛的lelala同多啦a夢..^^
 
多啦生就吾使講na...."..吾知lala變成點呢?
 
數數手指...對上一次見佢ge時候係2月份情人節時....比豬古力我...超級非常幸福ar~~~..kaka"...
 
到左中午...工人體育館....放左學..已經見到"多啦生"好帥咁企左係度na~~..ahah"..
 
之后去接埋leala"...超搞笑..."愈笑愈肥"-----(吾知邊個講呢)
 
最后經lelaa介紹...就去左龍園果邊果間食飯...
 
ah"...食左個好咸好淡ge飯wo~~...kaka"....我食晒....
 
今日中午超早就返到學校..d人都未返...好耐未試過"...
 
葉生問我中午果個人係咪華dee"..
 
我超惊雅...什麼..誰說的...!
 
葉生話個個都咁講...萍姐..黑姐...(我想說..你們有見到樣子咩=.-")
 
塞....真的....有種嘔心的感覺...起晒雞皮+....華dee同多啦生對比...
 
果種嘔心不是說誰的不好....我都吾知邊度出左問題"....真係好吾同+bo..haha"..
 
連忙解釋....e家諗起都打冷震"
 
今日中午真係好開心丫..哈哈"

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


TK_ 於 2008-12-14 09:35 AM 發表:
好野^^...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XIN""C 於 2008-12-12 10:15 PM 發表:
好la"得閒再開第3次la"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言