上一年ge 12月31日許左個願..."
好簡單..但係今年都實現吾到"
所以今年許左個實際d ge願"
希望可以實現^^"
昨晚忘記听" 至情至聖"...可能我放低左na"...
但係咁點解我又咁在意那個實現不了的願望??
近排很喜歡听的歌: "愛與妒忌" & "如果可以代你好"
很好听唷""
今年同表妹過"...一齊整野整左好耐"
真搞笑..出到尼..都差吾多要倒數了"
算na..係附近走走睇"...見到旦旦佢地係公園..
不過沒有走過去"...因為太多不熟識的人"哈哈"
之后點樣.....我也忘了
呀..我同表妹仲去左"嘜噹勞"犯罪..
tk 呀 tk ....有少少自制能力好不好!?..仲食咁多..
明知就快校運會了"...肥就跑吾唷+na""..
尋日補測跳繩...一分鍾..跳得愈多愈高分 (好似有點廢話)
d人個個都話:" 吓..tk你跳繩都吾合格呀,,睇吾出""
ae..我超無奈的好不好"我很強調我不是吾合格...我係無測...我係上次沒有測跳繩,,ok?
o ya...跳之前很緊張..因為太久沒跳"...變得跳得不是很順"
測ge時候..超窒...跳下停下咁...跳得不是理想中的"
最后...測出尼的結果既然令我開心得不得了"...
是女子中跳得最多的呢".....我以后都要玩跳繩呀""好好玩""
____________________
尋日sd sms比mandy...then...sd左俾高sir ar".....
呀....超咩ar...我要找個地方收埋自己"..
|