每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


09了" 呆滯 分類: 未分類

上一年ge 12月31日許左個願..."

好簡單..但係今年都實現吾到"

所以今年許左個實際d ge願"

希望可以實現^^"

昨晚忘記听" 至情至聖"...可能我放低左na"...

但係咁點解我又咁在意那個實現不了的願望??

近排很喜歡听的歌: "愛與妒忌" &  "如果可以代你好"

很好听唷""

今年同表妹過"...一齊整野整左好耐"

真搞笑..出到尼..都差吾多要倒數了"

算na..係附近走走睇"...見到旦旦佢地係公園..

不過沒有走過去"...因為太多不熟識的人"哈哈"

之后點樣.....我也忘了

呀..我同表妹仲去左"嘜噹勞"犯罪..

tk 呀 tk ....有少少自制能力好不好!?..仲食咁多..

明知就快校運會了"...肥就跑吾唷+na""..

尋日補測跳繩...一分鍾..跳得愈多愈高分 (好似有點廢話)

d人個個都話:" 吓..tk你跳繩都吾合格呀,,睇吾出""

ae..我超無奈的好不好"我很強調我不是吾合格...我係無測...我係上次沒有測跳繩,,ok?

o ya...跳之前很緊張..因為太久沒跳"...變得跳得不是很順"

測ge時候..超窒...跳下停下咁...跳得不是理想中的"

最后...測出尼的結果既然令我開心得不得了"...

是女子中跳得最多的呢".....我以后都要玩跳繩呀""好好玩""

____________________

尋日sd sms比mandy...then...sd左俾高sir ar".....

呀....超咩ar...我要找個地方收埋自己"..

 

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


TK_ 於 2009-01-01 06:28 PM 發表:
多謝拉人^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sophie_lni 於 2009-01-01 03:03 PM 發表:
你個願望一定會實現ga~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言