每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


2009-01-04 分類: 未分類

昨日

花了很多時間...整直左d頭髮"

我諗我還是較喜歡直髮的自己"

去上堂ge時候...見到旦旦ge ar sir...

不過今次佢比我ge印象同之前吾同"..

入到去...e...最早到係我wo"

人齊后"...差吾多笑足成堂."

今次教左一首歌"...都幾好听^^"

高sir蠻好的"..

夜晚去了睇"吸血新世紀"...

出門口的時候"..ar 媽話我..成日都出街"

啥米=.0.!!! ..我多久沒出去看世界了...我明明整天都在家對住電腦""

嗯..套戲听到好多人都大讚...我就覺得ok...

因為好似無咩起伏...搞到好似要睇好耐咁"...

只係覺得最后好好睇^^"

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


Millet 於 2009-01-06 12:21 PM 發表:
Twilight超好睇呀
我睇左2次添aaaaaa
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nsmvodmqemhf 於 2009-01-05 12:44 AM 發表:
係lo..有個人仲叫我睇完之後睇比佢聽有咩=口="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言