每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


化學拍片 疲倦 分類:

今日朝早因為落雨..個天好黑...搞到間房好暗...所以我同婆婆都睇錯鐘....以為7:25..點知原來係8:25..唉..遲到啦...表妹因為今次遲到所以無全勤獎...慘..臨到學期尾先尼遲到...

係學校狂同文迪玩d再造紙....超好玩咧...

下午去拍片...約4點鐘係祐漢m記等..等到4:45分先齊人走得..未開始拍已經企累了@@

見到班主任...佢穿得好似尻鴻....仲見到語文老師...佢後生左好多^^

之后去左星sir屋企拍...我初初以為我地係一組..原來吾係...打攪晒..哈"..2個鐘之后因為佢要出街..

所以我地去左停車場到拍...點知比人懷疑我地偷車...好恐怖...好采我地多人過佢"

9:40分先返到屋企...好累ar...

不過最辛苦都吾係我ge...係剪接的同學...辛苦晒佢地啦"






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


mondayching 於 2009-05-27 08:09 PM 發表:
偷車,唔錯wo,下次叫埋我,一齊去偷番部車黎玩下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好呀..到時吾好縮沙吖
Posted at 2009-05-28 11:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABY_Wai2 於 2009-05-26 10:10 PM 發表:
芣是-V-`
莪日日都有番學的.3.`
係操行問題姐x)`
Cause莪實鞋係太乖囡啦`
嘿=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-05-27 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文迪 於 2009-05-25 09:03 PM 發表:
 辛苦晒所有剪接既同學!剪接好辛苦架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你滾回我的qq去了啦..那里頭没人呀!!!!!!
Posted at 2009-05-26 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alvin1314520 於 2009-05-24 08:25 PM 發表:
咁如果佢地多人過你..點算 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無如果..
Posted at 2009-05-24 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABY_Wai2 於 2009-05-24 06:44 PM 發表:
莪冇遲過到都拎5到獎xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不會說擴課吧?= .-
Posted at 2009-05-24 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gordon9287 於 2009-05-24 06:05 PM 發表:
wow'好充實ge一天
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 p哥..
這些我才不要..很煩的呢!
Posted at 2009-05-24 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joaquim 於 2009-05-24 01:24 AM 發表:
你地個個都有野玩嫁 我悶到就黎死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 拍片e d都叫玩??
咁我寧願吾玩呀
Posted at 2009-05-24 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nsmvodmqemhf 於 2009-05-23 10:48 PM 發表:
 ..我有那麼老嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 29歲..不老
Posted at 2009-05-24 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言