今日侯sir帶隊...分別有物理組同資回組去玩"
我地去左參觀汽車廠"..之后去左孫中山故居"..跟住食飯..
之后去左泉林山莊"...入面所有野玩每一次都要錢...而且吾便"..
我地都玩晒d錢呀...
見果個無咩人..就去玩左過"旋風騎士".好玩..玩左兩次"..因為第二次我地叫佢便d...吸引左超多人圍觀...好多人影相...我地返落尼后..跟住就超多人去玩na'..哈哈
玩左個"林中飛鼠"....條路軌好似過山車咁...點知行得超慢lor"..低低b地..晒我錢"..哈
仲入左冰屋玩..入面零下四度".....我們狂玩滑梯...玩攀冰,,同埋狂影相..係入面超好玩..重點係無其他人..所以玩左超耐..笑到差d癩尿
走ge時侯..鬼屋管理員叫我地入去地玩..我地話無錢...跟住佢話可以優惠d比我地"....哈..有得講價+"..不過我地真係一分錢都無"..
|