每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


6.9簽名日" 開心 分類:

今日好開心ga"..因為今日係我同文迪的簽命日..上四堂課..足足玩左三堂..哈哈"..

以后睇返都吾怕悶..因為小寶入面已經儲存晒對方的梗...咔咔~~

----

放學ga時候落大雨..校長宣佈下午放假..唉..蝕左啦..高一今日下午不嬲都放假+啦"...@@

--

之后好激氣a...果個劉sir真係!!!  ..不過見今日咁開心就吾打出尼na!!

你地知吾知呀...我走ga時候..諗住同表妹一齊走...睇下佢有無傘..同埋我覺得應該會有家長拎傘比我地"..

落到去.佢班主任同劉sir主持大局...無傘ga同學吾比走...我話我要找我表妹..

果個咁ga劉sir說:  一睇就知你無傘啦!!..快走快走!!

=口= "我呆左lor'';...這是什麼說話呀....狗眼看人低!!!

我當時ga感覺就係d富貴人家見到d衣著寒微ga人就說:一睇就知你係窮等人家啦!!"快走快走!!

頂佢個肺..趕狗咁趕我...

我去到校門口..見到表妹媽媽係度等.....然后陪佢上去找表妹..表妹先走得人...

d老師係咪傻ga"...扣住d無傘ga同學吾準走..但係d家長係校門等ing自己個仔女lor好無..自作聰明...

仲要比人咁話

--- 吾知點解又手快快打晒出尼添....

 

 歷史11條問題終於抄晒啦..






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


BABY_Wai2 於 2009-06-11 08:26 PM 發表:
如果5搵電腦會溫半個中習果個都5係莪啦-V-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 就是麻~
Posted at 2009-06-12 11:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABY_Wai2 於 2009-06-10 10:46 PM 發表:
-v-`
Exam仲5溫習係度上網`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都吾會一日到黑係鼠溫習NA~
Posted at 2009-06-11 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alvin1314520 於 2009-06-10 07:49 PM 發表:
 重咁有心機打佢d衰野出黎@_@ 
  你真得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好快JA~
Posted at 2009-06-11 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nsmvodmqemhf 於 2009-06-10 07:30 PM 發表:
 考試干巴爹哦*口*..tk姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝尻弟^^
Posted at 2009-06-11 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johnbyyou 於 2009-06-10 12:11 PM 發表:
= ="
cm一個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
Posted at 2009-06-11 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言