|
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
2009-06-12  |
分類: 未分類 |
我吾開心啦!!!!
--
題外話 :: 祝張kuan生日快樂
|
網主回覆
 ..你呢.. Posted at 2009-06-13 12:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-0-` 尒識軍Gaa-V-` 佢仲話今日冇人同佢講生日快lOk T!m-3-`
|
網主回覆
點會吖.  ...關公都會同佢講+ma..
你都會啦... Posted at 2009-06-13 12:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都唔開心啊... 今日到底發生咩事啊... 我地花家窠咩事呢...
|
網主回覆
花家窠...什麼東西嘛!!?? 
是花家寨了啦 
Posted at 2009-06-12 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|