每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


流浪漢世界杯 愉快 分類:

尋日一早起身...

就同queenie飛去大會堂睇""流浪漢世界杯""

都幾好睇呀...仲學到野tim...

最緊要套戲有靚仔ma...

主題曲係好好听...孫耀威 - 燭光 .但係我down吾到..@@

--

返到hm用左半個鍾先砌到= =”

好得意ga掛飾...






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


Millet 於 2009-06-24 01:19 AM 發表:
OH ..
I see
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2009-06-23 02:00 AM 發表:
睇戲有野送架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 因為我地係一個<會>去+..
吾係平時我地買票果種咁..
Posted at 2009-06-23 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johnbyyou 於 2009-06-22 11:45 PM 發表:
睇戲正係為左睇靚仔=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁先好睇呀麻..
Posted at 2009-06-23 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joaquim 於 2009-06-22 08:27 PM 發表:
又唔叫埋我去WO 衰
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下次下次
Posted at 2009-06-22 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2009-06-22 02:36 PM 發表:
點解會有呢2個野GE??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 派+....記念品來的"
Posted at 2009-06-22 03:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言