每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


2009-08-03 滿足 分類:

今年的theatresports我剩係睇左第一場同埋第四場.......第一場係同埋文迪去的....拾車返屋企果時吾比人落車....

彊屍出尼果時真係客親我文迪......水松板係抽觀眾玩game的時候拎得...另外果個可免談....

第四場係..我,旦旦,少賢,kousir...四個人去...一年無見過少賢啦..高左..黑左...大只左..老積左...見返佢就會諗起中秋果晚...真係好好玩...^^

oo kk 咁啦....笑點並沒有想像中咁多....不過開心是有的.....

都吾明我買'戲劇農莊'個水樽做乜= = ......依家睇返....有點無言....因為真係吾靚lor"....

我有新的戲劇手冊啦....我占有一席位...

叫媽豆買一筒金沙珠古力比我..佢買左一筒這個比我...不過都幾好食///

只杯都係叫媽豆換比我的...只色幾靚..好采換得快..第二日無晒= ="

又幾多可口可樂ga野wo...本身想照大合照...但係由於只藍色杯比蟑哥們爬過..所以不便移動....

 

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


joaquim 於 2009-08-05 05:03 AM 發表:
我有好多可口可樂ge杯wo
@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnbyyou 於 2009-08-04 07:14 PM 發表:
咩叫拾車呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ..你得吾得ar?
Posted at 2009-08-06 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teacupman 於 2009-08-04 02:45 PM 發表:
呢度無花花!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-08-06 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mondayching 於 2009-08-03 05:29 PM 發表:
CM~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我不要cm..我要..
下次記得吾好留cm..留好了
 
Posted at 2009-08-04 01:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2009-08-03 01:30 AM 發表:
我今日都換左個M記藍色杯..不過我哥個係乾淨架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,交換好嗎..
 
若不...咁可惡,在我地頭晒命
Posted at 2009-08-04 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言