|
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 2009-08-15 |
分類: 未分類 |
我有反省過,成日要你地送花,.好似不太好....
所以tk有新政策啦.....
我依家加設回禮呀...凡有送花給我的..我都會送返一坨大便便給你地作為我的小小心意...
= 
好啦,知道lelala有我心,,,都想送比我...你慢慢研究下點送啦..有一定會成功架
tk目前收到8支花啦.. =] 謝
|
|
|
lelala 於 2009-08-16 05:22 PM 發表:
我都係唔識ar~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!
|
網主回覆
點解會咁ga,,你要按訪客留言,之后會彈出一個新視槍..果度先有會有送花ga...
吾緊要啦,見你咁有心..破例送比你 
^^..加油.. Posted at 2009-08-16 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過踩到好多  ...
|
網主回覆
你們都很衰..  都不給花..
即使你送  比我..我是不會送  比你的.. Posted at 2009-08-16 01:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Millet 於 2009-08-15 01:48 AM 發表:
 點解你ge回禮要係 
|
網主回覆
有代表性d掛...你們不喜罕麼??
多謝你一支花..給你 Posted at 2009-08-16 01:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|