每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 愉快 分類: 未分類

昨日同小美約會..蠻好玩..還去了荒廢的地方...超級臭"

今日呀鍾陪我去水坑尾拎返張巴士卡...辛苦她了..我不知道原來她身體不適...

不過很好....證明了我在她心中的重要性是多麼多麼多麼的高啊!!

-

去拎巴士卡,會退返d$比我,佢查一查,話淨返$2.3..

吾係掛= = 我充左值先吾見嫁wo...跟住查到最近有用過的記錄...咁即係我不是在hk吾見嫁啦= =

乜d人咁衰嫁!,,用晒我d $...入面有學生證...學生卡又有充滿殺氣ge樣...好心佢地汁到就交返出尼啦..

依個都係其次呀... 我個絕版xo卡套先重要囉好無...有錢都買吾到呀....超賤格..牟利..人渣...唉..吾講啦....超down"

-

去左cookie到睇野,買左兩個file

 

收聲!..我沒有問美不美...因為我知道我喜的東西,,你們都不會覺得美的...xo就是例子...

最近我睇中的電話也被人杯葛了...可是我真的很愛呀...

不打緊吧...自己喜歡就好了....每次我決定了要的電話是不可能得不到的!...即使要我上刀山落油鍋"

 

個個都以為我中意粉紅色ge?

現在想必你們又以為我喜kt貓...

我對xo的心意相信不用說也很清楚...






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


teacupman 於 2009-08-26 10:39 AM 發表:
 哈哈哈哈,當初我見kk去1A吖嘛...我又唔順路喎,咪上3號lor...我仲以為你同佢一齊搭,咪無叫你lor~點知...哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 果陣真係超搞笑..
Posted at 2009-08-26 11:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RITAvvvv 於 2009-08-26 03:15 AM 發表:
CM.,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

花呢...唉
Posted at 2009-08-26 04:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



johnbyyou 於 2009-08-26 12:02 AM 發表:
做咩自問自答= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

那就是我.. 
Posted at 2009-08-26 03:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teacupman 於 2009-08-25 07:40 PM 發表:
火雞...我地番泥哥日...搭巴士你用咩架?吖!我記得啦...
嗯...文迪泥係送花架...不過呢度無...(紫色的小花)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咪問你定吾知kk借左五毫子呀麻!!
你地ge大恩大德,如果吾係我要行路返...
重點係三個人輪流上果部車,超好笑...
我下次要藍色花花..
Posted at 2009-08-26 03:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2009-08-24 12:27 AM 發表:
原來問我攞佢電話有陰謀ge,,
 
e+ d人真係好衰呀~唉~汁左都拎番出黎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ..^^
係lor..衰到屎...少少錢都貪!!!
我好掛住我個xo卡套...
Posted at 2009-08-25 03:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言