|
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
唉  |
分類: 未分類 |
仲諗住佢地好單純...
原來真係咁恐怖ga.....
一群披住羊皮的狼......
-------------------
不高興~不高興~不高興~不高興~不高興
我的xo傘呢....
我的xo卡套呢....
我的xo數學答案紙呢....
我真係好無手尾呀!!!!
-------------------
很煩~很煩~很煩~很煩~很煩~
點解cn可以請d咁ge老師....
仲之好吾開心呀......

|
|
|
我都吾見左野 不過我等緊佢回來我身邊 因為我知佢一定會返黎~ 感覺吾會錯 
|
網主回覆
哇..有花花" ^^ Posted at 2009-09-19 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都俾人偷左支大口仔筆/_\. D人超衰l0rr/_\.
|
網主回覆
又有人吾見野...cn 真係..唉 Posted at 2009-09-17 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Millet 於 2009-09-16 11:33 PM 發表:
我搵番大口仔啦..多謝你祝福我-v-
|
網主回覆
搵返就好了.. Posted at 2009-09-17 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|