每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


badtz-maru!!!! 開心 分類:

記吾記得今日咩日子!? 

4月1日  係xo仔 17歲生日呀^^  吾係玩大家嫁...係真嫁!!!

今日本來陪呀鍾買銀包  點知最后變左佢陪我"

去左新八佰伴...諗住買返支xo禁心筆返學用...最后都係無貨...down down地情況下買左支stitch算...不過見到xo又出左新卡套..超感動lor ..自前上次去碼頭吾見左之后...一直都找吾到喜歡的...諗都無諗都就買左啦...雖然吾夠吾見左果個靚...

跟住去左其他有sanrio ge店..正爆...開心死..^^

我竟然見到xo筆袋lor...你地吾會明點解我咁開心ga啦....

你知吾知一個一直期待佢出新野...但明知佢吾會再出....每次去睇..出新野都只係其他系列...真係幾眼紅ga..但係又犯賤喜歡去睇...

仲要係佢生日果日見到我想要ge野...果種心情真係難以形容呀....而且仲開設左小專櫃...雖然真係好細...比起果d懶熊..無嘴貓

今日真係好日呀...^^  見到xo陸續出返野...真係...^^....算啦....開心到有d語無倫次...狗吾搭8...

我以后都會好好愛惜我d野...我吾想再整吾見or爛左之后..仲要買吾返...先尼後悔..(卡套, 雨傘, 筆) ....各位...如果以后問我借野..若然我吾借比你..吾好見怪...我太愛我d野啦...

事實證明...我仲係好愛badtz-maru...

下面要介紹ge係 uncle M"

雖然兩只係一樣.但係我果個係害羞d..呀鍾果只係醒目d..真係物似主人形^^

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


BbC001 於 2010-04-04 04:45 PM 發表:
遲來的生日快樂
希望xo唔會見怪啦
tk 真係瘋狂...@@第一次見到d咁ge人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.10
kaka..遲到ge你..
Posted at 2010-04-04 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GHLKF 於 2010-04-03 09:47 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-04-04 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hou121 於 2010-04-02 11:13 PM 發表:
 哈哈
x.o.生日快樂呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.8
tks houhou弟弟~
Posted at 2010-04-04 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teacupman 於 2010-04-02 10:53 PM 發表:
xo 那個....文迪跟你說生日快樂,,雖然慢了,但不要見怪喔~(xo花)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.7
tks文迪,xo不會怪你的
Posted at 2010-04-04 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2010-04-02 04:39 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無生日快樂ge
Posted at 2010-04-04 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



King_kwok 於 2010-04-02 02:24 PM 發表:
大佬既xo仔生日快樂阿0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.6
tks king"
Posted at 2010-04-04 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



超超鴻 於 2010-04-02 01:33 PM 發表:
來嘛!生日快樂吧xo-v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.5
tks 超超
Posted at 2010-04-04 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LELALA 於 2010-04-02 11:17 AM 發表:
呵呵""我都有WO""戈個XO ""生日快樂哦""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 no.4
tks lelala
Posted at 2010-04-04 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2010-04-02 01:08 AM 發表:
好得意呀..唔知我大口仔有冇出新野呢..
個uncleM好型..E+有呢隻野換?(Flower)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無生日快樂ge
 大口仔有出新野a
Posted at 2010-04-04 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RITAvvvv 於 2010-04-02 12:41 AM 發表:
comment`... @@


睇泥你都几中意佢bo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無生日快樂ge..
Posted at 2010-04-04 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言