每月文章
最新文章
完左第一年啦~
深圳 東部華僑城
復活節的驚喜
仲有9日
2012-02-12
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


火箭菜 愉快 分類:

今日mis大波  請我地全班請火箭菜...吾知點解個個都話難食...但係我真係覺得隻味好特別a...之后成碟拎左埋位比我食晒..雖然好now..但係真係好好味丫....

尋日張4盒豬古力食晒..今日呀媽又買返4盒返尼...好正吖...

嗯.....突然醒起放學果陣買左d糖放在書包...- -...吾記得左食tim...- -

我好想食臭豆腐呀~~~~~

 






訪客留言 (返回 TK_ 的日誌)


teacupman 於 2010-11-26 08:37 PM 發表:
我喜歡加辣的
hehe~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..我未試過呀
Posted at 2010-11-28 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teacupman 於 2010-11-24 12:21 AM 發表:
食臭豆腐要加辣才好吃(文迪個人認為)
因為我係北京有買啊!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來文迪也喜歡
Posted at 2010-11-26 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SKY1031 於 2010-11-23 12:29 AM 發表:
隻菜我地都有食呀,隻味真係好特別丫
有機會都想再試過~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,,,,
Posted at 2010-11-26 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TK_
暱稱: Turkey°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言