今日我同肥俊 牙林 楠仔 剪pen 葉生 踏單車去南生圍 我地去到x愛醫院葉生抄車 到在南生圍我地見到一個好令既日洛我地就影左幾張相 去到南生圍尾我地一齊坐船返元朗 返到元朗楠仔要返居企我地去左食野 食完野去左逹得我地系逹得門口見在有一D綠色光 然後就由洪水橋到返屋企