| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 10 日 星期六  |
| 2010-07-10 |
分類: 未分類 |
今曰係我中三既最後一日返學
放左學同翅仔 占士 肥仔弦一齊去左銀龍食飯
之後去左肥仔弦屋企打牌
夜晚同翅仔 占士 魚蛋 肥仔弦 ㄚ成 眼仔 去左元朗打邊佬
今日真係玩得好開心ㄚ

pig four
|
| 發表時間:2010-07-10 12:54 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
babesi 於 2010-07-11 04:54 PM 發表:
肥仔.
|
網主回覆
咩ㄚ Posted at 2010-07-11 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-10 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-10 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點會呢 Posted at 2010-07-10 10:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-10 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-10 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|