| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| 2007-09-20 |
仆街蔡旻楓. 佢以為佢係邊個呀.. 扮哂蟹. 係2c到坐. 佢做手勢我唔知佢想點我先起身咋
我起左身之後佢坐落黎同佢條女坐!?` 早知佢想咁咪洗指意我起身
個位又唔係佢既. 佢憑咩叫我起身呀. 火都黎. 講野又一截一截. 成班咁多位佢睇唔到咖. 好似自己大哂咁
3堂中文堂作文` 係咁係到呆坐-_- IS同君係到1路睇etv1路倒數:>
吉野家食野` 牛肉飯食到想嘔-0-" 太古溜冰:) 30蚊-.- 好開心'
仲衰過第1次黎. 跌左3次-3- 下下跌正背隻' 痛死我-3-
有個紅色3既細路溜得好勁呀>0< 又可愛:)
有個細路扮哂野倒後行. 係咁撞到人.撞到Kenneth成個人跌低
佢都幾好野' 向前行佢望後. 倒後行佢望前-.-
佢一跌低我同雯雯即刻話好野-_-! 抵佢死xd
返屋企先發覺成隻腳損哂. 返學之前唔記得痴膠布
背隻又痛-..- 溜冰後遺症-3-"
夜晚MsN. +左Ne0個fd. 佢超好人>"< {歌頌下佢先}
教我打左個字` 同我傾左好耐計` 幫我搵新聞`
|
| 刊登時間:2007-09-20 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|