| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Today..iS..2008 年 3 月 21 日 星期五 =] |
| Pat pat生日~ |
今日係"Patpat"生日呀..
生日快樂~呀
一早起身去睇戲..
[我的最愛],,,
有喊呀...
好慘呀..
ok始既..
有兩句我覺得ok岩....=]
-{我的最愛}永遠都有好多..鍾意就keep,,唔鍾意就del...
-後備情人永遠都做唔到正選..而且有咩都可以得過且過..如果拍拖既話..咩缺點都會見到=]=]
嘻嘻...
去左溜冰...
一開始都唔係好識,,
慢慢..開始...溜得快左好多..
成日串pat..哈哈..
好好玩呀,,,
之後見到小丑....呵呵..=]
係咪好想見到我個頭呢,,,
嘻...比你睇下啦..


知唔知e個係邊個呢..就係朱恩啦=]
好始好慘咁...嘻嘻=]
琴日食左D超甜既日本Strewberrys=]
好好味嫁... =]=]
|
WRITE AT︰2008-03-21 08:45 PM 記住::CM AR=] [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 128 | »
|