| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Today..iS..2008 年 1 月 1 日 星期二 =] |
| 新一年//新開始'' |
今日係1月1日..
琴晚去左邊呢?///
就係時代廣場啦...
今次成員有:我..YAN WONG,,IVAN,,JASON,,
DICKY,,KOBE,,TIM,,SAM,,
JOHNSON..FRANCO,STEVEN.
''最後仲有WA.WA"
去見識下時代廣場有幾多人///之後我地番KF啦..
佢地繼續鋤D..
到最後個分鐘..先落去倒"掃"..
個個係度大嗌.....
哈哈...
之後又上番去..
原來我唔記得打比MANDY;;
嘻嘻...
又用手提傾左好內啦...
爆爆爆啦...................$$$
嘩....好凍呀////
食左好多西北風..
跟住去左個公園...
我地個個係度跳...
STEVEN跳得超搞笑....
haha......
狂請人食凍柑........=]hehe
超凍......................凍......
THX...JOHNSON送我番屋企...=]THX=]
3點到屋企...訓覺覺豬......ZZzzz=]
sd左sms比J...
佢覆番我...
個種感覺冇之前我鍾意佢個陣咁驚喜////////''
反而冇咩feel..,,,
定係真係對你死左心呢??
可能新一年真係新開始啦...
鍾意既人都要變呢;;;=u=;;hehe..
新年快樂...HAPPY NEW YEAR**
|
WRITE AT︰2008-01-01 01:51 PM 記住::CM AR=] [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 128 | »
|