To u:
一開始..陪你食飯..
係因為覺得,,jack wong佢地唔理你..
你好慘..同情你..仲因為Jack wong唔理你,,得你一個食飯..
我同mandy為你喊左..
之後..
同你熟左..
又覺得你冇咩呀..
慢慢,,
開始憎你..
因為..--->
....你知唔知呀.,.你之前成日打黎..你煩到..我叫我工人幫我講大話..唔聽你電話呀..
仲要我cut你線..你又係咁打黎..好玩咩..咁鍾意打電話..打999呀笨,,,雖然而家冇
但係..曾經有..已經夠啦...
我成日同人講野...
你又要答爹..又唔係同你講野,,
仲有好多野..令我係好憎你嫁
不過..
唔想再多講啦..
不過,,,我好想好想好想去camp
你洗唔洗我求你呀,,連暑假都要見到你..唉
你1個人唔去..我..yan,,jack,,都會去,,你1個去..我地3個都會唔去..(好自私..不過..係你迫我嫁..唔可以怪我嫁)
點解..點解..
要係佢個角度諗呀...點解我唔想佢去呀..你地又有冇係我既角度諗過呀?
又有冇諗./.佢慘個陣..我仲慘呀..
唉..仲以為..會有更多人明白我..點知..><
係E件事入面..只有yan明白我,,thx..
好多謝你呀..好朋友..
因為E件事..我都有喊..
你亦..黑我憎,,,
只有 yan or jack 會明白嗎??
p.s..你睇到也好..睇唔到也好..
我知一定會hurt到你..
But..請原諒我..可能..遲D會冇野掛...maybe
|